مهم

محصولات فروشگاه را بیشتر بشناسید

مجموعه RPmarket این اطمینان خاطر را بشما خواهد داد که در زمینه فروش قطعات الکترونیکی که عموما قطعاتی بسیار حساس هستند، با تهیه و عرضه بهترین کیفیت و قیمت، (بدون واسطه) رضایتمندی شما عزیزان را جلب نماید.

درخصوص محصولات مجموعه اعم از صفحه نمایش موبایل ، باتری ، کابل ، شارژر ، هندزفری و دیگر لوازم جانبی با برندهای مختلف لازم میدانیم نکاتی چند را یاد آور شویم:

 

*تاچ ال سی دی*
در مورد تاچ ال سی دی سامسونگ:

خوشبختانه شرکت سامسونگ ، با پشتیبانی در این زمینه و تهیه انواع صفحه نمایش، دغدغه مشتریان و هواداران این برند را که همانا استفاده از محصولات شرکتی و ارجینال میباشد را برطرف کرده است.
شرکت سامسونگ از گذشته تا کنون از بالاترین کیفیت در صفحه نمایشهای خود استفاده میکرده است، تا آنجا که در زمان نوشتن این مطلب شرکت اپل در تازه ترین و جدیدترین محصولات خود یعنی آیفون ۱۲مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرومکس از صفحه نمایش OLED شرکت سامسونگ استفاده کرده است.
در زمینه انواع مانیتورها و تلویزیونهای هوشمند نیز وضعیت بهمین گونه است که بسیاری از شرکتها در زمینه صفحه نمایش از یاری شرکت سامسونگ در محصولات خود بهره جسته اند.
کیفیت فوق العاده صفحه نمایش محصولات سامسونگ حتی در مدلهای قدیمی در کنار حساسیت بالا ،این ضرورت را برای کاربر ایجاد مینماید تا در صورت بروز مشکل از محصول ارجینال شرکت استفاده نماید تا باعث دلزدگی و بروز مشکل نشود.
همانطور که گفته شد خوشبختانه شرکت سامسونگ در بسیاری از مدلها انواع صفحه نمایش شرکت خود را به بازار عرضه مینماید  و به مرور با گذشت زمان از تولید مدلهای قدیمی اجتناب و آنها را از چرخه تولید خارج مینماید.
فروشگاه RPmarket این ضمانت را بشما خواهد داد که از محصولات شرکتی و۱۰۰در۱۰۰ ارجینال شرکت سامسونگ استفاده میکند ، جز در مدلهاییکه دیگر جنس شرکتی در سبد فروش شرکت سامسونگ وجود ندارد، بطور مثال در زمان نوشتن این مطلب، برخی مدلهای ۲۰۱۵ و پایینتر دیگر در سبد فروش شرکت سامسونگ و فروشگاههای زیرمجموعه عرضه نمیشود.
مدلهای ارجینال شرکت سامسونگ در زیر مدلهای موجود در سایت با لفظ (شرکتی سامسونگ) نوشته شده اند ودر مدلهاییکه جنس شرکتی وجود ندارد و از چرخه تولیدات شرکت سامسونگ خارج گردیده است ،شما واژه شرکتی را زیر محصولات در سایت نخواهید دید ، و دراینصورت مدل جایگزین، ارجینال کشور چین خواهد بود که بهترین کیفیت را بعد از جنس شرکتی سامسونگ دارد.

 

در مورد تاچ ال سی دی آیفون:

کمپانی اپل سیاستهای کاری خود مبنی بر عدم تامین لوازم و  قطعات یدکی تلفنهای همراه خود،(در اینجا منظور صفحه نمایش یا همان تاچ ال سی دی ) بصورت گسترده و فراگیر در دستور کار قرار داده ، وتنها با عرضه آن به شرکتهای زیرمجموعه و نمایندگیهای خاص، این قطعات را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
بهمین علت مشکل تامین لوازم و قطعات اصلی تلفنهای همراه کمپانی اپل در برخی کشورها ، از جمله کشور ما  وجود دارد که البته به تحریم ها و نبود نمایندگی مجاز  نیز باز میگردد.
اما واقعا راه حل چیست؟!
میتوان گفت که سه راه حل وجود دارد:
۱)رجوع به شرکتهایی که قطعات اصلی را از نمایندگیهای مجاز بصورت خرد تهیه و اقدام به مونتاژ آنها میکنند تا بصورت یک قطعه کامل در آید. (در اینجا منظور تاچ ال سی دی) که اصطلاحا به آن ارجینال اسمبل میگویند.
این راهکار ضمن مقرون بصرفه بودن باعث میشود مشتری بتواند بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشد. با علم باین موضوع که تمام قطعات اصلی و ارجینال ۱۰۰در۱۰۰ شرکت اپل هستند با این تفاوت که تنها مونتاژ شده اند‌.
این دغدغه همواره برای مشتریان آیفون وجود داشته است که بتوانند بهترین کیفیت را در خصوص تامین لوازم یدکی از جمله صفحه نمایش ، بدست آوردند که مجموعه آرپی مارکت این اطمینان خاطر را برای شما عزیزان در این زمینه فراهم آورده است تا با خاطری آسوده بتوانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت جایگزین نمایید.
مجموعه آرپی مارکت استفاده از محصولات مونتاژی اصلی را بهترین و مناسبترین روش میداند.

۲ ) تامین لوازم و قطعات اصلی از نمایندگیهای مجاز در کشورهای دیگر که متاسفانه با توجه به ارزش پول ملی با هزینه های بسیار زیاد و غیر منطقی روبرو هستیم که بهیچ وجه مقرون بصرفه نمیباشد.

۳)تامین قطعات استوک (اصطلاحا رو کاری) که در این مورد نیز بعلت کارکرد و عمر بالای دستگاهها و بازشدن از روی تلفنهای همراه معیوب ، معمولا قطعات خود دچار مشکل هستند.
از مشکلات شایع در این مورد میتوان به وجود خط و خش فراوان ، تار شدن  و تغییررنگ در کناره های صفحه نمایش بعلت کارکرد بالا اشاره کرد.

بنابراین همانطور که در مورد اول گفته شد ، بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل استفاده از محصولات مونتاژی با قطعات اصلی میباشد که در دستور کار مجموعه قرار دارد.

 

 

 

اما در مورد تاچ ال سی دی دو برند هواوی و شیائومی :

 

همانطور که میدانید این دو برند محصول کشور چین هستند و قاعدتا مشکلی در تامین قطعات و لوازم جانبی محصولات آنها وجود ندارد.
و در مورد این دو برند نیز  این اطمینال وجود دارد که بهترین کیفیت(تاچ ال سی دی) در اختیار شما سروران قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

*باتری*
باتری آیفون:


در مورد باتریهای تلفن های همراه کمپانی اپل (آیفون) لازم است بدانید که یکی از ضعف های این شرکت بر میگردد به ظرفیت پایین باتریهای برخی مدلهای قدیمی.
در زمان عرضه این مدلها ظرفیت باتریها کاملا استاندارد، حسابشده و جوابگوی مشتریان بوده است.
صدالبته استفاده از تلفنهای همراه در گذشته به مانند امروز فراگیر و تمام وقت نبود.
به گونه ای که مثلا یک فرد تمام کارهای روزمره و حتی کسب و کار خود را از طریق تلفن همراه شخصی انجام دهد.
اما رفته رفته با توسعه اینترنت و فضای مجازی این نیاز احساس شد که تلفنهای همراه و شرکتهای تولید کننده آن باید بر روی افزایش ظرفیتهای باتریها به جدّ کار کنند.
امروزه شرکتها این موضوع رو بخوبی در دستور کار قرار داده، تا پاسخگوی نیاز کاربران باشند.

با توجه به نیاز کاربران امروزی و استفاده طولانیتر از تلفنهای همراه ، برخی شرکتها بفکر تولید باتریهایی با ظرفیت بیشتر که در بازار با نام تقویت شده آنرا میشناسند، افتاده اند.
باتریهای تقویت شده از لحاظ شارژ دهی زمان بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد و قاعدتا رضایتمندی بیشتر مصرف کننده را بدنبال خواهد داشت.
فروشگاه RPmarket  در خصوص باتریهای آیفون اقدام به تهیه باتریهای تقویت شده نموده است.
شما در اینجا میتوانید جدول ظرفیت باتریهای اصلی وظرفیت باتریهای تقویت شده را مشاهده بفرمایید.

 

 

 

 

*باتری سامسونگ*

در مورد باتریهای سامسونگ و محصولات فروشگاه این اطمینان خاطر به شما عزیزان داده خواهد شد که:
سِل تمامی باتریهای فروشگاه یعنی سلولهای تشکیل دهنده آن از بهترین جنس و بهترین کیفیت هستند.
شارژدهی بالا و عمر مفید و جلوگیری از تورم و باد کردگی از مزایای سل های خوب و با کیفیت در درون یک باتری هستند.
از دیگر مزایای باتریهای فروشگاه،استفاده از ظرفیت واقعی است که این موضوع میتواند چرخه ی شارژدهی نرمال و استانداردی در کنار طول عمر بالا، برای باتریها بهمراه داشته باشد.
آسیبهای جبران ناپذیر که در اثر استفاده از یک باتری بی کیفیت، گاه به دستگاه وارد میشود میتواند اهمیت استفاده از یک باتری خوب را برای شما روشن گرداند.
لذا با انتخاب شرکتهای معتبر و محصولات گارانتی دار این تضمین را برای خود فراهم آورید تا از مشکلات و آسیبهای احتمالی جلوگیری شود.
6 ماه  ضمانت بی قیدوشرط نیز گویای کیفیت باتریهای فروشگاه میباشند.

ظرفیت باتریهای شرکت سامسونگ در حالت استاندارد بالاتر از شرکت اپل و باتریهای آیفون است و در این خصوص باتریهای جایگزین با ظرفیت اصلی، رضایتمندی و کارایی لازمه را به مصرف کننده خواهد داد و نیازی به استفاده از باتریهای تقویت شده نیست.

 

 

*باتری هواوی*


در مورد باتریهای هواوی و محصولات فروشگاه نیز بمانند باتریهای سامسونگ این اطمینان خاطر به شما عزیزان داده خواهد شد که:
سِل تمامی باتریهای فروشگاه یعنی سلولهای تشکیل دهنده آن از بهترین جنس و بهترین کیفیت هستند.
شارژدهی بالا و عمر مفید و جلوگیری از تورم و باد کردگی از مزایای سل های خوب و با کیفیت در درون یک باتری هستند.
از دیگر مزایای باتریهای فروشگاه استفاده از ظرفیت واقعی است که این موضوع میتواند چرخه ی شارژدهی نرمال و استانداردی در کنار طول عمر بالا ، برای باتریها بهمراه داشته باشد.
آسیبهای جبران ناپذیر که در اثر استفاده از یک باتری بی کیفیت، گاه به دستگاه وارد میشود میتواند اهمیت استفاده از یک باتری خوب را برای شما روشن گرداند.
لذا با انتخاب شرکتهای معتبر و محصولات گارانتی دار این تضمین را برای خود فراهم آورید تا از مشکلات و آسیبهای احتمالی جلوگیری شود.
6 ماه  ضمانت بی قیدوشرط نیز گویای کیفیت باتریهای فروشگاه میباشند.

ظرفیت باتریهای شرکت هواوی در حالت استاندارد بالاتر از شرکت اپل و باتریهای آیفون است و در این خصوص باتریهای جایگزین با ظرفیت اصلی، رضایتمندی و کارایی لازمه را به مصرف کننده خواهد داد و نیازی به استفاده از باتریهای تقویت شده نیست.

در مورد سایر لوازم جانبی اعم از هندزفری ، کابل ، شارژر ، و …. تمامی محصولات ارجینال و بهترین کیفیت بازار هستند.

فروشگاه RPmarket تمام همیت و کوشش خود را بکار بسته تا با تامین کالاهای ارجینال و با کیفیت رضایتمندی شما عزیزان را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید